Hamilton’s title rival Max Verstappen could manage only third with his teammate Sergio Pérez in fourth as Red Bull were left licking their wounds. Verstappen and Red Bull had expected to be on top in Mexico, a feeling that had been reinforced by their strong form all weekend.
Before the start of the weekend, many considered Red Bull the favorite of the Mexican weekend, because Honda PU`s are more efficient at high altitudes.
Expectations were confirmed in practice sessions on Friday and Saturday, with Red Bull drivers half a second ahead of rivals Mercedes AMG.
Five drivers started qualifying knowing they would lose positions at the grid. Stroll, Tsunoda, Norris and Ocon have new PUs in their cars and will start the race from back of the grid, while George Russell will lose five places for change of gearbox.
The circuit in Mexico City was surprisingly dusty, so at first the grip was minimal, but it improved with each passing session. On Friday, 97 thousand fans were present in the stands, and today there were no empty seats at all.
Во Q1 сесијата, возачите на Вилијамс за својот орв обид се решија за жолтите гуми, но не комплетираа брз круг, по што се вратија во боксот. Сите други на патеката излегоа на црвените гуми.
Само седум возачи имаа време да комплетираат брз круг кога сесијата беше прекината, по излетувањето на Ленс Строл на излез од последниот свиок. Канаѓанецот заврши во бариерите покрај патеката, причинувајќи голема штета на својот Астон Мартин.
Тој самостојно излезе од болидот, но поради силината на ударот веднаш беше испратен на превентивен преглед во медицинскиот центар. Сензорот во неговиот болид покажал оптоварување од 12Г, но лекарите набрзо го ослободија возачот.
Беше неопходно да се евакуира неговиот болид, да се отстранат остатоците, како и да се врати TecPro бариерата во првобитната состојба. Прекинот траеше 26 минути, по што квалификациите беа рестартирани.
По квалификациите, стјуардите ja разгледуваа постапката на Раиконен, кој под црвени знамиња по инцидентот на Строл, прво реши да оди во бокс и ја мина белата линија, а потоа се предомисли и повторно ја премина линијата, враќајќи се на патеката. (Одлуката е Укор, втор за Финецот. Трет ќе значи казна од 10 стартни места).
По рестартот на Q1 сесијата, болидот на Саинц Jр. при излез од боксевите ја загуби моќноста од својата ПЕ, но по консултациите со својот тркачки инженер, Шпанецот успеа да забрза.
Најбрзото време го забележа Валтери Ботас, а од понатамошната борба испаднаа: Алонсо, Латифи, Шумахер, Мазепин и Строл.
Во Q2 сесијата, сите, освен казнетите Окон и Цунода, возеа на жолтите гуми при нивниот прв обид, преферирајќи ги за подобар избор за старт на трката. Ферстапен го имаше најбрзото време, но, со време само две стотинки побрзо от тоа на Луис Хамилтон.
Неочекувано, Јуки Цунода го забележа третото најбрзо време на црвените гуми, две десетинки зад Макс. Во вториот обид само Ферстапен, Цунода и Расел се обидоа на црвените гуми, останатите повторно возеа на жолтите.
Серџо Перез се врати во својата гаража без да го комплетира кругот. Хамилтон го забележа најбрзото време, девет илјадитинки пред Ферстапен. Во финалниот сегмент од квалификациите не се пласираа Ветел, Раиконен, Расел, Џовинаци и Окон.
Во последните секунди од сесијата се појавија жолтите знамиња по извртувањето на Џовинаци, кој успеа да избегне посериозен контакт со бариерите покрај патеката.
Во Q3 сесијата сите користеа црвени гуми. Тимските колеги возеа во парови, како би си обезбедиле заветрина. Во првиот обид Ботас беше најбрз со време од 1:15.875. Макс Ферстапен не беше сигурен, се пожали на нестабилен заден крај на болидот, по што загуби три десетинки.
Во решавачкиот обид, Перез имаше задача да обезбеди заветрина за Ферстапен, но, пред нив Цунода излета по што круговите на Перез и Макс беа уништени. Ниту Хамилтон не се подобри, па пол позицијата остана кај Валтери Ботас.
Стартот на Големата Награда на Мексико Сити е закажана за 20:00 часот по Македонско време.
ГОЛЕМАТА НАГРАДА НА МЕКСИКО - КВАЛИФИКАЦИИ | ||||
P. | DRIVER | TEAM | TIME | GAP |
1. | Valtteri Bottas | Mercedes AMG | 1:15.875 | |
2. | Lewis Hamilton | Mercedes AMG | 1:16.020 | + 0.145 |
3. | Max Verstappen | Red Bull | 1:16.225 | + 0.350 |
4. | Sergio Perez | Red Bull | 1:16.342 | + 0.467 |
5. | Pierre Gasly | AlphaTauri | 1:16.456 | + 0.581 |
6. | Carlos Sainz Jr. | Ferrari | 1:16.761 | + 0.886 |
7. | Daniel Ricciardo | McLaren | 1:16.763 | + 0.888 |
8. | Charles Leclerc | Ferrari | 1:16.873 | + 0.962 |
9. | Yuki Tsunoda* | AlphaTauri | 1:17.158 | + 1.283 |
10. | Lando Norris* | McLaren | 1:36.830 | + 20.955 |
Q2 Fastest Lap: Lewis Hamilton - 1:16.474 | ||||
11. | Sebastian Vettel | Aston Martin |
1:17.746 | + 1.272 |
12. | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo | 1:17.958 | + 1.484 |
13. | George Russell** | Williams | 1:18.172 | + 1.698 |
14. | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | 1:18.290 | + 1.816 |
15. | Esteban Ocon* | Alpine | 1:18.405 | + 1.931 |
Q1 Fastest Lap: Valtteri Bottas - 1:16.727 | ||||
16. | Fernando Alonso | Alpine | 1:18.452 | + 1.725 |
17. | Nicholas Latifi |
Williams | 1:18.756 | + 2.029 |
18. | Mick Schumacher |
Haas | 1:18.858 | + 2.131 |
19. | Nikita Mazepin | Haas | 1:19.303 | + 2.576 |
20. | Lance Stroll* |
Aston Martin | 1:20.873 | + 4.146 |
* change of PU - Start from back of the grid 107% time: 1:22.098** penalty 5 grid places - change of gear |
||||
HYBRID ERA - HERMANOS RODRIGUEZ 2015 Nico Rosberg - Mercedes AMG - 1:19.480 2016 Lewis Hamilton - Mercedes AMG - 1:18.704 2017 Себастијан Ветел - Ferrari - 1:16.488 2018 Daniel Ricciardo - Red Bull - 1:14.759 2019 Max Verstappen - Red Bull - 1:14.758 2021 Valtteri Bottas - Mercedes AMG - 1:15.875 @МкФормула1 - Република Македонија @MkFormula1 - Republic of Macedonia |
No comments:
Post a Comment